Våre kunder ønsker selvsagt høyest mulig sikkerhet rundt tjenestene vi leverer via mobilbanken. Derfor må sikkerhetssertifikatet i alle mobil-apper oppdateres med jevne mellomrom. Det nye sikkerhetssertifikatet krever at kundene oppdaterer sin mobilbank til nyeste versjon (versjon 6.7.0 eller nyere)
iPhone 4 eller eldre modeller av iPad, med IOS eldre enn 9.3.5 kan ikke benyttes til mobilbank etter den 1. desember 2017. Det samme gjelder for Android-baserte telefoner og tablets, hvor operativsystemet ikke kan oppdateres til versjon 5.0.0 eller høyere.
Dersom din telefon ikke kan ta imot disse oppdateringene, anbefaler vi deg å anskaffe en nyere mobiltelefon dersom du ønsker å fortsette å bruke mobilbanken.
Dersom du ikke ønsker å bytte telefon, kan du fortsatt benytte nettbanken via mobiltelefonens nettleser, men du kan dessverre ikke lenger benytte mobilbank-appen.

Sikkerhetssertifikatene i mobilbanken er oppdatert fra 1. desember 2017
Har du en gammel mobiltelefon, kan du få utfordringer med mobilbanken etter 1. desember 2017