Vi hjelper deg.

Vi lever i en nærmest surrealistisk tid der endringer skjer fra dag til dag - fra time til time.

Mange er urolige for arbeidsplassen sin, og om den vil overleve krisen. Noen har fått permitteringsvarsel, andre er allerede permittert. Små og store bedrifter går usikre tider i møte.

Felles for alle - ansatte og bedriftseiere - er uroen for hvordan situasjonen vil påvirke økonomien framover.

Hvordan skal man få betalt regningene? Hva med betjening av lån?

Våre erfarne rådgivere er klare til å hjelpe deg, enten du er arbeidstaker eller bedriftseier.

Aller helst vil vi ta denne personlige samtalen ansikt til ansikt. På grunn av smittesituasjonen kan du som er kunde velge å ta møtet i banken eller på telefon. Du kan også søke om avdragsfrihet i mobilbanken dersom det er det du trenger.

Uansett om du ønsker møte i banken eller på telefon, ber vi deg om å ta kontakt med banken på forhånd for å avtale et møte eller telefonmøte med din rådgiver.

Du kan sende forespørselen om møte/telefonmøte til vårt servicesenter eller direkte til din rådgiver.

For timebestilling, ta kontakt i bankens åpningstid:

Mandag - fredag: 09:00 - 15:00
Torsdag: 09:00 - 17:00

Telefon: 74 80 50 00

Epost: banken@hegrasparebank.no


Her finner du direkte telefonnummer og epost til alle våre ansatte

Vi regner med betydelig pågang i tiden framover, og ber om forståelse for at det kan være noe ventetid på telefon.

Ved stor etterspørsel etter rådgiversamtaler vil vi prioritere deg som allerede er permittert eller har fått permitteringsvarsel først for telefonmøte.