Kundeservice samles i Triangel Park

 

Som eneste bank i Stjørdal har Hegra Sparebank et fullservice-tilbud, der vi tilbyr personlig betjening og høyt servicenivå også innenfor Dagligbank/kundeservice.

De enkle banktjenestene som kontanthåndtering og regningsbetaling over skranke minker. I stedet etterspør kundene våre mer kompliserte tjenester og rådgivning også i Kundesenteret. Dette krever høy kompetanse og stor endringsvilje hos våre ansatte.

Kundesenteret består av fem personer. Disse fem har fram til nå betjent våre to kontorer i Hegra og i Triangel Park, med betjening av kunder i skranke, på telefon og i digitale kanaler fra begge kontorsteder. Denne organiseringen har vært krevende med tanke på effektiv drift og kompetanseutveksling i avdelingen.


Vi ønsker å fortsette å tilby kundene våre personlig betjening og høy kompetanse også innenfor Dagligbank. Derfor samler vi nå ressursene i Kundeservice på ett sted. Endringen gjøres løpet av april måned.

Vi ser at stadig flere av kundene som kommer til banken, har gått over til å benytte bankens kontor i Triangel Park i Stjørdal sentrum, mens trafikken i Hegra går ned. Dette er bakgrunnen for at vi har valgt å lokalisere kundesenteret til Triangel Park.

De ansatte i dagligbankavdelingen ser fram til å jobbe i et tettere team, og til å kunne fortsette å tilby kundene våre god, kompetent og personlig kundeservice – nå med base i ett sterkt lokalt Kundesenter.

Bankens administrasjon, og rådgiverne innenfor personmarked og landbruk som sitter i Hegra, vil bli å treffe i banken i Hegra som før. Døgnåpne automatsoner for innskudd og uttak er også tilgjengelig som før, ved begge avdelinger.

En stadig større andel av våre kunder henvender seg til Kundeservice via telefon og digitale kanaler. Derfor har vi også etablert et samarbeid med Eika Kundesenter, der våre kunder får kundeservice på telefon fra klokken 7 til klokken 23 alle hverdager – og fra 9 til 23 på lørdager og søndager.