I tråd med nasjonale smitteverntiltak må vi igjen stenge dørene for kundemottak. Vi vil fortsatt være tilgjengelig på telefon, epost eller andre digitale kanaler. Ring oss hvis du har behov for hjelp, vi gjør fortsatt vårt beste for å finne gode løsninger.

Hvordan skal jeg kontakte banken nå da?

Bruk epost eller digitale kanaler om du kan.
Vi forventer større trykk på telefon enn normalt og det kan bli ventetid. Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget ditt på epost vil det avhjelpe telefonkøen, og du unngår ventetiden. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som MÅ bruke telefon - dette gjelder først og fremst eldre mennesker. 

Haster oppdraget ditt, merk det tydelig med HASTER i emnefeltet. Epost sender du til banken@hegrasparebank.no, eller direkte til din rådgiver hvis det er han/henne du trenger å kommunisere med. Du kan også kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank.

Telefonhenvendelser
Du når oss som vanlig på telefon 74 80 50 00. Du kan også sende sms eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. 
Vi ber om forståelse for at det kan bli noe ventetid på telefon pga økt pågang.


Kontaktinformasjon til din rådgiver finner du her


OBS! Vi behandler alle henvendelser fortløpende fra kø - uansett hvilken kanal du benytter.

Hvorfor går vi så drastisk til verks?

Vi bygger vårt konsept på personlig kundekontakt, og er den banken i Stjørdal som har desidert flest kunder innom lokalet hver dag. Mange av våre besøkende er også eldre kunder. Det betyr at vi må være ekstra bevisste i den situasjonen vi nå har med økende spredning av koronasmitte. Som et smittebegrensende tiltak stenger vi derfor bankens inngangsdører for kunder. Dette er en del av tiltakene for å stoppe spredning av Covid19.


Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen inn i bankens lokaler igjen på nyåret, når situasjonen tillater det.


Med hjerte for dalføret