Vi i Hegra Sparebank følger Stjørdal kommunes oppfordring om å begrense fysisk kontakt utenfor egen husstand. Vi har derfor fortsatt stengte dører frem til 31.januar, og tar fortrinnsvis dialogen med deg på telefon, epost eller andre digitale kanaler.

Hvordan skal jeg kontakte banken nå da?

Bruk epost eller digitale kanaler om du kan.
Vi forventer større trykk på telefon enn normalt og det kan bli ventetid. Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget ditt på epost vil det avhjelpe telefonkøen, og du unngår ventetiden. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som MÅ bruke telefon - dette gjelder først og fremst eldre mennesker. 

Haster oppdraget ditt, merk det tydelig med HASTER i emnefeltet. Epost sender du til banken@hegrasparebank.no, eller direkte til din rådgiver hvis det er han/henne du trenger å kommunisere med. Du kan også kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank.

Fysiske kundemøter i banken kan unntaksvis bli gjennomført etter avtale.
Du skal ikke møte om:
1.Du eller noen i din husstand har sykdomstegn som hoste, feber, tungpust el.l. 
2.Du har noen i husstanden eller nærkontakt i karantene eller innreisekarantene.
3.Du har vært i nærkontakt med nærkontakt til noen som er smittet av SARS-Cov-2 de siste 10 dagene.
Kan du svare NEI på alle spørsmålene over kan avtalt kundemøte gjennomføres. Vi ber om at du kommer til riktig tid og tar på munnbind før du kommer inn i lokalet.

Viser og til kommunens anbefaling om å unngå reise over kommunegrensene som medfører nærkontakt og som ikke er strengt nødvendig. 

Telefonhenvendelser
Du når oss som vanlig på telefon 74 80 50 00. Du kan også sende sms eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. 
Vi ber om forståelse for at det kan bli noe ventetid på telefon pga økt pågang.


Kontaktinformasjon til din rådgiver finner du her


OBS! Vi behandler alle henvendelser fortløpende fra kø - uansett hvilken kanal du benytter.

Hvorfor går vi så drastisk til verks?

Vi bygger vårt konsept på personlig kundekontakt, og er den banken i Stjørdal som har desidert flest kunder innom lokalet hver dag. Mange av våre besøkende er også eldre kunder. Det betyr at vi må være ekstra bevisste i den situasjonen vi nå har med økende spredning av koronasmitte. Som et smittebegrensende tiltak velger vi å stenge bankens inngangsdører for kunder. Dette er en del av tiltakene for å stoppe spredning av Covid19 som alle i Stjørdal nå oppfordres til å delta i.


Vi håper å snart kunne ønske dere velkommen inn i bankens lokaler igjen, når situasjonen tillater det.